محتاجة رجيم ينزل وزني بسرعةة ومحتاجة يتابعني محتاجة انزل كيلو بشهر
محتاجة رجيم ينزل وزني بسرعةة ومحتاجة دكتور يتابعني محتاجة انزل 25 كيلو بشهر
إجابات الأطباء على السؤال
يمكنك مراستي عالخاص ومتابعة حالتك 0 2015-10-20 09:18:11
أخصائية تغذية علا الرفاعي
تغذية
يمكنك مراستي عالخاص ومتابعة حالتك
لايوجد رجيم صحيح ينحف بسرعه يجب التحلي بالصبر لتحصلي على نتيجة مضمونة!! اي نظام ينزل الوزن بسرعه سوف تستردين هاذ الوزن باقرب وقت 0 2015-10-20 09:17:32
أخصائية تغذية علا الرفاعي
تغذية