جسمي وزنه 68 كيلو وطولي158 وعايزه اخس وامشي عاي نظام غذائي كويس
اي الوزن المناسب لجسمي انا سني19
إجابات الأطباء على السؤال
وزنك المناسب ٥٨ الي ٦٠ تحتاج الي متابعة أخصائي تغذية لعمل نظام غذائي مناسب يساعدك على الوصول الى للوزن المثالي بالنسبة للطول 0 2020-05-06 17:02:07
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية