انا فصيله دمى A + لو فى اى معلومات ممكن الافاده وبالاخص فى نوعيه الاكل علشان انا جسمى نحيف نسبيا
إجابات الأطباء على السؤال
لايوجد ما يشير الى تحديد انواع معينة من الغذاء لكل فصيلة دم , ينصح استشارة اخصائي غدد صماء وسكري ومراجعة اخصائي تغذية 0 2014-09-28 17:30:30
الدكتور ربيع روحي صالح
الروماتيزم والمفاصل